YXZ 1000R

    לקבלת הצעת מחיר והכוונה השאירו פרטים:


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

    Yamaha YXZ1000R הוא רכב שטח ספורטיבי שבנוי לנסיעות שטח מהנות בין אם אתם בדיונות מדבריות או בשטחים מיוערים. תיבת הילוכים משודרגת ומצמד חזק יותר שיפרו את יכולות הטיפוס של הרכב.

    ימאהה הזיזו את הרדיאטור לחלק האחורי כדי לשפר את ביצועי הקירור והבטיחות. ה- YXZ1000R משתמשת במצמד רגליים ידני המעביר את ההילוכים של תיבת ההילוכים הרציפה. YXZ1000R SS מגיע עם מצמד רגליים אוטומטי. שני הדגמים זמינים במהדורה המיוחדת של ימאהה.

    עדכונים וחידושים

    בולמי זעזועים חדשים נוספו לדגמי ימאהה YXZ1000R הכוללים קפיצים מתכווננים ואפשרויות דחיסה שונות במהירויות נמוכות וגבוהות.

    דגמים נוספים

    האם אתם רוצים מצמד המתופעל בעזרת הרגל או האם אתם מעדיפים מצמד אוטומטי? במצמד אוטומטי המנוע מגיע למקסימום של כל הילוך. הדגם המשודרג של SS כולל מספר צבעים נוספים לבחירה וגרפיקות חדשות.

    גלגלים חרוזיים, תפירה משודרגת של המושבים, מתגי פיקוד נוספים, הגנה נוספת על גוף הרכב התחתון וגג. דגם ה YXZ1000R SS XT-R כולל את כל זה בנוסף לתאורת LED נוספת, מוט אחיזה, כננת כבדה ומראה אחורית.

    מנוע וביצועים

    רכב השטח YXZ1000R SS XT-R כולל מנוע משולש בעל תפוקה גבוהה וארבע שסתומים לכל צילינדר. המנוע מוזרם דרך שלושה גופי מצערת. בשונה מיצרניות של רכבי שטח ספורטיבים, ימאהה משתמשת בתיבת הילוכים ישירה של חמישה הילוכים במקום במנוע CVT המונע ברצועה. תיבת ההילוכים עדיין אינה כוללת הילוך גבוהה ונמוך בנפרד, אך השינויים שבוצעו בהחלט הפכו את הרכב למטפס סלעים מוצלח יותר. מערכת הפיקוד של מצבי הנהיגה מאפשרת בחירה בין מצב נהיגה 4×4 מונע החלקה, מצב דו גלגלי, ומצב 4×4 עם דיפרנציאל קדמי נעול.

    התמודדות בשטח

    מערכת ההיגוי האלקטרונית של ימאהה מוצקה במיוחד, היא מציעה נהיגה קלה ללא מאמץ גם בזמן נהיגה בשטחים מחוספסים במיוחד. בסיס גלגלים קצר והמשקל הקל של הרכב מאפשר לו להיות זריז במיוחד. בולמי הזעזועים של ימאהה ניתנים להתאמה רחבה יותר לעומת המתחרים.

    בלמים

    כוח הבלימה יוצא מן הכלל וכוללים דיסקים ובוכנות גדולות בכל ארבעת הגלגלים. 

    נוחות ויעילות

    ה YXZ הוא רכב קטן יחסית ולמרות זאת המרווח לרגליים מספק בהחלט עבור מבוגר בגודל ממוצע. הרכב זמין רק בגרסת שני מושבים. המעבר של הרדיאטור אחורה מפחית את החום בתוך תא הנוסעים ומעניק הגנה נוספת לרדיאטור מבלי להתפשר על יכולות הקירור במהירויות גבוהות. 

    נשיאה וגרירה

    ארגז המטען האחורי קטן יחסית ובעל קיבולת נשיאה של 136 ק״ג. המטען ניתן לקשירה בעזרת עוגני קשירה. תא כפפות מרווח ומחזיקי כוסות מגיעים כסטנדרט.  

    אלקטרוניקה

    ה YXZ1000R כולל מאפיינים בהשראת האופנועים הידועים של ימאהה. הפונקציות כוללות מד מהירות דיגיטלי, מצבי נהיגה, הילוכים, מד דלק ועוד. כל התאורה ברכב היא תאורת LED.

    מפרט טכני

    נפח מנוע998 סמ"ק
    אורך123 אינץ'
    רוחב64 אינץ׳
    גובה68.9 אינץ׳
    מרחק מהקרקע13.2 אינץ׳
    מיכל דלק9 גלון
    קיבולת נשיאה136 ק״ג
    אלמוג קינן

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    כחובב רכבים חשוב לי להביא את כל המידע על סוגי הדגמים השונים שישנם כיום בשוק. כמו כן הרבה מהרכבים באתר הם רכבי עבודה, ישנם הרבה סוגים של טרקטורי משא ורכבי שטח.

    יצרני באגי וטקרטור משא פופולריים
    פולריס לוגו
    קוואסאקי לוגו
    קאן אם לוגו
    ג'ון דיר לוגו
    הונדה לוגו
    ימאהה לוגו