דף הבית / קאן אם / קומנדר Max DPS ו- XT

קומנדר Max DPS ו- XT

    לקבלת הצעת מחיר והכוונה השאירו פרטים:


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש באתר.

    הקומנדור תופס את מקומו בין רכבי הספורט. הקומנדור הוא רכב נהדר עבור מי שמחפש רכב שטח שעובד חזק בדיוק כמו שהוא מהנה.

    חידושים ועידכונים

    Can-Am Commander Max DPS וה- XT עברו מהפך חיצוני מלא. במראה החיצוני הפכו להיות דומים למאבריק X3. כל הדגמים הדו ותלת מושביים זמינים עם 100 כ״ס ועם מנוע נפח 976 סמ״ק. הסורגים של הקומנדר התרווחו כדי לאפשר אוורור וקירור טוב יותר של הרדיאטור. החוטם קוצר גם כן על מנת להגדיל את שדה הראייה. ארגז המטען בעל קיבולת נשיאה של 272 ק״ג ורעש מנוע בתוך תא נוסעים שקט יותר.

    דגמים נוספים

    מבחינה כלכלית הקומנדר Max XT הוא עסקה משתלמת במיוחד, ראשית הוא 2 אינץ׳ רחב יותר מאשר הדגם DPS הבסיסי. זרועות הבקרה הארוכות והמוקשתות מספקות 15 אינץ׳ של מערכת מתלים ובלמים בהשוואה ל 13 אינץ׳ בדגם DPS, מרחק מהקרקע של 13 אינץ׳ וצמיגים גבוהים על גלגלי אלומיניום מרשימים. בנוסף בדגם XT מסך דיגיטלי בגודל 7.6 אינץ׳, כננת מעל 2 טון ובאמפר קדמי משודרג.

    מנוע וביצועים

    עם 100 כ״ס המנוע הופך לעוצמתי במיוחד. הזרקת דלק אלקטרונית מזינה את המנוע. תיבת ההילוכים כוללת טווח הילוכים גבוה ונמוך ובקרת מצב ירידה בגבעה. מצבי הנהיגה כוללים נהיגה דו גלגלית ו4×4 עם דיפרנציאל נעילה קדמי. הדגם XT-P הוא היחיד מבין שלושת הדגמים המאפשר נעילה מוחלטת של החלק הקדמי. 

    התמודדות בשטח

    ה- קאן אם קומנדר Max הוא ארוך וזה דבר טוב. הוא נשאר יציב במהירויות גבוהות בתנאי שטח קשים. האורך הנוסף אינו מורגש בפניות במיוחד בזכות העזרה של מערכת ההיגוי הדינמית. גם בשטחים צפופים הקומנדר מתפתל בקלילות כמו רכב שטח דו מושבי. הקומנדר מציג זוויות גישה טובות יותר בעת טיפוס על סלעים תלולים אך למרות זאת הוא שומר על מספיק מרווח מהקרקע כדי לא להיתקע.

    בלמים

    בלמי דיסקים גדולים ברוחב 220 מ״מ וקליפרים דו בוכניים נמצאים בכל ארבעת הפינות, יכולת הבלימה של הקומנדר היא מצויינת.

    נוחות ויעילות

    לא פשוט למצוא מושבים נוחים יותר עם מקום מספק לרגליים עבור הנהג ועבור הנוסעים. כל מערכות הבקרה והשליטה נוחים לשימוש וקריאה ונמצאים בהישג יד. תוספת של קצף סופג קול הפחית משמעותית את רעש המנוע בתוך תא הנוסעים.

    נשיאה וגרירה

    ארגז המטען של הקומנדור נוח לשימוש בזכות העזרה ההידראולית, הוא יכול לשאת משקל של עד 272 ק״ג ומתאם לגרירה באורך 2 אינץ׳ הוא תוספת סטנדרטית ברכב ובעל קיבולת גרירה של 907 ק״ג. בנוסף יש הרבה מקומות אחסון ברכב, מחזיקי כוסות ואף מקום אחסון מרשים נוסף לצד מושב הנוסעים.

    אלקטרוניקה

    הקומנדר מגיע עם מצב ספורט ומצב חיסכון בדלק הניתנים לבחירה בצורה אלקטרונית. דגם ה- DPS הבסיסי מגיע עם תצוגה דיגיטלית נאותה בגודל 4.5 אינץ ', בעוד שה- XT ו- XT-P מקבלים מסך 7.6 אינץ' הרבה יותר קל לקריאה כולל מקלדת. נתוני התצוגה כוללים מד מהירות, מד מרחק, דלק, הילוכים, מצבי ספורט/אקו, נורות חגורת בטיחות וחיווי 4×4, מחווני נעילה אחוריים, אבחון, שעון, מתח סוללה וטמפרטורת מנוע.

    מפרט טכני

    נפח מנוע976 סמ"ק
    הספק מנוע100 כ״ס
    אורך158.3 / 160.0 אינץ׳
    רוחב62.0 / 64.0 אינץ׳
    גובה73.6 / 74 אינץ׳
    מרחק מהקרקע12.5 / 13 אינץ׳
    מיכל דלק10 גלון
    קיבולת נשיאה272 ק״ג
    קיבולת גרירה907 ק״ג
    אלמוג קינן

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    כחובב רכבים חשוב לי להביא את כל המידע על סוגי הדגמים השונים שישנם כיום בשוק. כמו כן הרבה מהרכבים באתר הם רכבי עבודה, ישנם הרבה סוגים של טרקטורי משא ורכבי שטח.

    יצרני באגי וטקרטור משא פופולריים
    פולריס לוגו
    קוואסאקי לוגו
    קאן אם לוגו
    ג'ון דיר לוגו
    הונדה לוגו
    ימאהה לוגו