טירקס 800

    להצעת מחיר והכוונה השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-2100


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    רכב השטח טירקס 800 של קוואסאקי כמעט ואינו עובר שינויים משמעותיים מאז 2014. כבר אז בוצעו שינויים גדולים מאוד שכללו שלדה מחודשת, גוף רכב חדש לגמרי, מנוע חדש עם 26 אחוז יותר כוח, ושינויים נוספים. עד שקוואסאקי הוציאה את הטירקס KRX 1000, ה- Teryx 800 עמד בראש נישת רכבי השטח של החברה.

    YouTube video

    מנוע וביצועים של קוואסקי 800 Teryx

    מנוע דו צילינדר של SOHC בנפח 783 סמ"ק של קוואסאקי הוא שמניע את הטירקס 800 S. המנוע מפיק עוצמה חזקה וצלילים חזקים עוד יותר, וההערכה היא כי הטיירקס מייצר בערך 80 כ״ס והוא מגיע למהירות מירבית של 84 קמ״ש. 

    בולמי הזעזועים של Fox Podium עובדים היטב ומספקים נסיעה גמישה מאוד עם הרבה התנגדות לקרקע. הבאגי שטח של קוואסקי כולל תיבת הילוכים אוטומטית עם מצמד צינטריפוגלי, קיימת בלימת מנוע.

    התמודדות בשטח

    זרועות A רחבות יותר בכל ארבעת פינות הרכב, מה שגורם לעלייה של 4 אינץ׳ ברוחב מלפנים ותוספת של 2.4 אינץ' מאחור. סה״כ רוחבו הכולל של ה-Teryx S עולה ל-62 אינץ'. מערכת מתלים קדמית באורך של 10.7 אינץ, ואורך 10 אינץ׳ מאחור, בעוד שדגם ה-Teryx הסטנדרטי מסתפק רק ב- 8.0 אינץ מלפנים ו-8.3 אינץ׳ מאחור, עלייה של 25 אחוז במערכת המתלים מעניקה בלימת זעזועים טובה יותר ואיכות נסיעה טובה ונעימה יותר. 

    המתלים המשודרגים תורמים גם למרווח הגחון מהקרקע, זרועות ה-A הקדמיות מוקשתות מקושתות גם כן לצורך הוספת מרווח, ועוזרות למנוע מה-Teryx S לגרד את השביל למרות צמיגים יחסית קטנים בגודל 27 של  אינץ'.

    בלמים של Kawasaki Teryx 800

    מלפנים דיסקים הידראוליים כפולים עם קליפרים דו-בוכניים, מאחור דיסקים מרובים שטופים בשמן הגורמים לפיזור טוב יותר של חום ומונעים שחיקה של בלמים.

    נשיאה וגרירה קוואסקי טירקס 800

    בין אם תבחרו בדגם הבסיסי של טירקס 800 או בדגם S, יכולת הנשיאה עדיין נשארת גדולה מאוד. ארגז המטען הענקי של הגרסה הדו מושבית בעלת קיבולת נשיאה של עד 272 ק״ג של ציוד וקיבולת מטען כוללת של יותר מ 499 ק״ג. קיבולת הגרירה עומדת על משקל של עד 590 ק״ג.

    אלקטרוניקה ותוספות

    בכל הדגמים הדו מושביים של הבאגי יש קופסאות אחסון אטומות מאחורי המושבים הקדמיים, המאפשרות לשמור על הציוד יבש, נקי ומוסתר מבלי הצורך לתפוס מקום בארגז המטען. זוהי תכונת עיצוב נהדרת ויעילה מאוד. פחי האחסון הגדולים בנפח של כמעט 200 ליטר, כוללים ניקוזים ומכסי נעילה אטומים. לוח בקרה דיגיטלי המציג מדדים בסיסיים ותאורת לד קדמית ואחורית.

    מפרט טכני

    נפח מנוע783 סמ"ק
    אורך118 אינץ׳
    רוחב62 אינץ׳
    גובה78.5 אינץ׳
    מרחק מהקרקע11.2 / 12.2 אינץ׳
    מיכל דלק7.9 גלון
    קיבולת נשיאה181 ק״ג
    קיבולת גרירה499 ק״ג
    אלמוג קינן

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    כחובב רכבים חשוב לי להביא את כל המידע על סוגי הדגמים השונים שישנם כיום בשוק. כמו כן הרבה מהרכבים באתר הם רכבי עבודה, ישנם הרבה סוגים של טרקטורי משא ורכבי שטח.

    דגמי רכב שטח מומלצים