קודיאק 700

    להצעת מחיר והכוונה השאירו פרטים או התקשרו:
    053-633-2400


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    אי אפשר לסקור את הקודיאק 700 מבלי להזכיר את הטרקטורון ימאהה גריזלי. רוב חובבי הגריזלי מציינים תמיד כי היו רוצים מנוע גדול יותר, המנוע הגדול היחיד שקיים הוא מנוע 700, אך מנוע זה לא יתיאם לטרקטורון הגריזלי. לעומת זאת, בטרקטורון הקודיאק הוא עובד מעולה.

    הקודיאק תוכנן במקור להיות גרסה זולה ופשוטה יותר של הגריזלי. אך הוא היה בסיסי מדיי ולא העניק הרבה תועלת לרוכביו, כעת עם מנוע ה 700 הוא משמש כאלטרנטיבה מושלמת עבור מעריצי גריזלי.

    מנוע וביצועים של ימאהה קודיאק 700

    הדבר המשמעותי ביותר בטרקטורון הזה הוא ללא ספק המנוע, מנוע 4 פעימות המקורר על ידי נוזל בנפח של 686 סמ״ק המפיק 48 כ״ס. כמעט כל רוכבי הטרקטורונים אוהבים את מנוע ה-700. יש לו תכונות נהדרות והוא חזק במיוחד, בעיקר כשמשלבים אותו עם תיבת ההילוכים הייחודית של ימאהה.

    המנוע מספק מומנט מרשים בסל"ד נמוך, הוא מושך חזק ומסתובב מהר. גוף הקודיאק במרחק של כמעט 30 ס״מ של הגחון מהקרקע, מה שעוזר לו לצלוח כמעט כל מכשול מאתגר במהלך הדרך.

    התמודדות בשטח

    המנוע של הקודיאק בהחלט בנוי להתמודד עם שטחים מאתגרים במיוחד. הקודיאק 700 מציע רכיבה מלאת אנדרלין והתרגשות מבלי לוותר על הנוחות. תיבת ההילוכים Ultramatic של ימאהה מספקת ביצועים גבוהים והוכחה להיות כתיבת ההילוכים הרציפה (CVT) העמידה ביותר בשוק, תיבת ההילוכים משלבת תגובה מיידית ותכונות מתקדמות כמו בלימה טבעית של המנוע דרך כל הגלגלים על מנת להגביר את רמת השליטה והביטחון.

    בזכות מרחק רב מהקרקע, הקודיאק מתמודד בקלות עם כל שטח קשה. זרועות A בעלות קשת רחבה וצלחות למניעת החלקה לאורך כל הגוף מבטיחות שה-Kodiak 700 יצליח להתמודד עם כל מכשול בשטח.

    בלמים של טרקטורון ימאהה קודיאק

    בלמי שמן אחוריים, אלו הם בלמים הדראוליים הטבלוים בשמן ותורמים לפיזור של חום ולמניעת שחיקה של הבלמים. מלפנים בלמי דיסק הידראוליים כפולים.

    נוחות ויעילות של Yamaha Kodiak 700

    כשאשר יושבים על הטרקטורון, מרגישים כאילו שרוב הרכב נמצא מתחתינו, כאשר רק הכידון בולט כלפי מעלה. בהשוואה לטרקטורונים של חברות אחרות התחושה היא שהטרקטורון קל וקטן יותר. המושב נוח ורך במיוחד לישיבה, הכידון נוח לאחיזה וקרש הרצפה מספק אחיזה מצוינת לרגליים.

    נשיאה וגרירה 

    הקודיאק 700 EPS SE יכול לגרור משקל של 600 ק"ג. הוא יכול לשאת על המדף האחורי מטען במשקל של עד 90 ק״ג ועוד 50 ק״ג על המדף הקדמי.

    אלקטרוניקה ותוספות

    הקודיאק 700 מגיע בשלושה דגמים בעלי רמות גימור שונות. הדגם הבסיסי שהוא פשוט ומופשט מאוד, דגם הביניים שכולל את כל אותן תכונות מכניות שקיימות בדגם היוקרתי אך ללא גימורי הפרימיום. ואז יש את הדגם היוקרתי ביותר ימאהה Kodiak 700 EPS SE שכולל פלסטיק צבוע ומרשים, גלגלי אלומיניום ודיפרנציאל נעילה תלת כיווני.

    בעוד שדגם הבסיס של הרכב הזה בהחלט נותן תמורה נהדרת למחיר, דגם הביניים מספק ערך גבוהה עוד יותר ומציע גם ביצועים מדהימים במחיר סביר. דגם ה-EPS SE היוקרתי הוא ללא ספק הטוב מבין כולם. אך כל אותם גימורי פרימיום באים לידי ביטוי גם במחיר, לכן, בעיני רוב הרוכבים הדגם הבינוני הוא זה שמספק את התמורה הטובה ביותר עבור המחיר. 

    מפרט טכני

    נפח מנוע686 סמ"ק
    כ״ס48 
    אורך81.5 אינץ׳
    רוחב46.5 אינץ׳
    גובה48.8 אינץ׳
    מרחק מהקרקע10.8 אינץ׳
    מיכל דלק4.8 גלון
    קיבולת נשיאה181 ק״ג
    קיבולת גרירה499 ק״ג
    אלמוג קינן

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    כחובב רכבים חשוב לי להביא את כל המידע על סוגי הדגמים השונים שישנם כיום בשוק. כמו כן הרבה מהרכבים באתר הם רכבי עבודה, ישנם הרבה סוגים של טרקטורי משא ורכבי שטח.

    דגמי טרקטורונים מומלצים