מאבריק X3 XRS טורבו RR 200

    להצעת מחיר והכוונה השאירו פרטים או התקשרו:
    077-996-7555


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    קאן אם מאבריק X3 XRS Turbo RR זהו רכב הספורט האולטימטיבי של Can-Am, הוא נבנה להתמודד עם מסלולי מדבר מאתגרים. למרות זאת הוא עדיין מרגיש מעט מיושן בגלל פנים תפל נטול כל נוחות מודרנית כמו רמקולים או מערכת ניווט. דגמי RS יוצרו במיוחד לנסיעות וביצועים במדבר, עם גוף רחב בגודל 72 אינץ', מנוע חזק ומערכת מתלים מתקדמת. יציבות, ביטחון ושליטה הם כולם בולטים ב Can-Am.

    מחיר של קאם אם מאבריק X3 XRS טורבו RR

    המחיר של קאן אם מאבריק X3 XRS טורבו RR 200 הוא 215,950 ש"ח. המחיר כולל מע"מ והוא לפי בדיקות שעשיתי בעת ביצוע המחקר.

    מחיר של קאם אם מאבריק X3 XRS טורבו RR Smart Shox

    המחיר של קאן אם מאבריק X3 XRS טורבו RR 200 עם מערכת מתלים אקטיבית הוא 233,950 ש"ח. המחיר כולל מע"מ והוא לפי בדיקות שעשיתי בעת ביצוע המחקר. המחיר מתייחס לכלי חדש, במידה ואתם מחפשים רכב שטח יד 2 ניתן גם למצוא מחירים זולים יותר.

    מנוע וביצועים של קאן אם מאבריק

    כל רמות הגימור של RS מכילות מנוע טורבו בנפח 900 סמ"ק בעל שלוש צילינדרים, המפיק 200 כ"ס. PDrive ו-QRS-X CVT של Can-Am מנהלים את העברת הכוח לצירים באמצעות מערכת הנעה המצוידת ב-Smart-Lok. טכנולוגיית Smart-Lok מציעה ארבעה מצבי הנעה שונים: הנעה דו-גלגלית, הנעה 4X4 עם נעילת דיפרנציאל קדמי, הנעה trail active 4X4 שניתן לכוון תוך כדי תנועה על ידי הנהג כדי למקסם את האחיזה על פני מגוון שטחים.

    התמודדות בשטח של רכב שטח קאן אם

    המתלים הסטנדרטיים של Fox 2.5 Podium QS3 מורכבים בגימור ה-RS non-X, ומציעים אורך מתלים מרשים של 22 אינץ'. גימור ה-RS X כבר קופצים לרכיבי Fox 2.5 מלפנים ומאחור של Fox 3.0 Podium RC2 שמציעים אורך מתלים דומה של 22 אינץ' מלפנים ו-24 אינץ' מאחור.

    בעוד שמערכת QS3 של מאבריק X3 XRS טורבו RR 200 מציעה בקרת שיכוך, מתלי ה-RC2 מאפשרים דחיסה במהירות גבוהה, דחיסה במהירות נמוכה וריבאונד. בולמי ה-RC2 האחוריים מרככים את הקפיציות של דיונות החול הגדולות, מייצבים את הנסיעה ושומרים על עמוד השידרה של הנוסעים ברכב מקפיצות מפתיעות.

    רכב השטח Maverick X3 כולל מערכת מתלים אינטליגנטיים למחצה המתכווננת בעצמה עד 200 פעמים בשנייה, ומגדירה את השיכוך הדחיסה והריבאונד. המערכת עוברת מרך לקשה תוך 17 אלפיות השנייה כאשר היא חוזה את הצורך בכך. לעומת מערכות זעזועים חכמות אחרות, זו ניתנת להתאמה גם על ידי הנהג באמצעות שלושה מצבים: נוחות, ספורט וספורט+.

    בלמים

    כל דגמי RS משתמש בדיסקים גדולים ומאווררים בגודל  262 מ"מ בחלק הקדמי, שמגיעים עטופים בקליפרים הידראוליים בעלי שתי בוכנות. בחלק האחורי דיסקים מאווררים קטנים יותר בגודל 248 מ"מ עם אותם קליפרים הידראוליים בעלי שתי בוכנות. ביצועי הבלימה הם חזקים וצפויים, בדיוק מה שהייתם רוצים תוך כדי נסיעה במדבר.

    אלקטרוניקה ותוספות

    דגמי מאבריק X3 XRS טורבו RR 200 מציעים מסך דיגיטלי גדול בגודל 7.5 אינץ׳ היושב מול ההגה על מנת לאפשר לנהג לצפות בנוחות בנתוני ומדדי הרכב השונים כמו: דלק, מד מהירות, שעון, טמפרטורת מנוע, מצב נהיגה, מתח הסוללה, נעילת דיפרנציאל קדמי ואחורי, נורות אזהרה ועוד. הרכב כולל תאורת לד מלאה המופעלת על ידי סוללה בעוצמה של 850 וולט, שמאפשרת חיבור של אביזרי חשמל נוספים רבים.

    נוחות ויעילות

    בתוך תא ההנוסעים של RS שאינו X ניתן למצוא את הרשימה האופיינית של מרביק X3: מושבים מתכווננים לארבעה כיוונים בהשראת מכוניות מירוץ, חיזוקים כבדים והגה מתכוונן. תא הנוסעים של RS X מעלה את הרף עם רצועות בארבע נקודות וגג מלא. שני הדגמים מציעים מראה אחורית מרכזית. כל הדלתות נפתחות מלפנים באמצעות מערכת נעילה פנימית, כולל הדלתות האחוריות בדגמי ארבעה מושבים.

    נשיאה וגרירה

    אזור המטען האחורי מסוגל לשאת 90 ק״ג בדגם הדו מושבי ו 68 ק״ג בדגם עם 4 מקומות ישיבה. בשני הדגמים קיימת מערכת החיבור המהיר של LinQ. למרות שלא קיים מקלט גרירה בשום דגם של Maverick X3, ווי גרירה מותקנים בחלקו האחורי של כל רכב RS, הם אינם מיועדים לגרירה, אלא לחילוץ רכב.

    מפרט טכני של מאבריק X3 טורבו

    נפח מנוע900 סמ"ק
    כ״ס200
    אורך132 אינץ'
    רוחב72.4 אינץ׳
    גובה68.5 אינץ׳
    מרחק מהקרקע16 אינץ׳
    מיכל דלק10.5 גלון
    קיבולת נשיאה90 ק״ג
    אלמוג קינן

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    כחובב רכבים חשוב לי להביא את כל המידע על סוגי הדגמים השונים שישנם כיום בשוק. כמו כן הרבה מהרכבים באתר הם רכבי עבודה, ישנם הרבה סוגים של טרקטורי משא ורכבי שטח.

    דגמי רכב שטח מומלצים