הרייזר Trail 570 מותאם לנסיעה בשבילים עם הגבלת רוחב של 50 אינץ׳. עם 45 כ״ס ועם מנוע בעל צילינדר אחד של 567 סמ״ק, זוהי כניסה נוחה מאוד לאזור הספורטיבי. אל תתנו למסלול הצר ולמנוע הקטן להטעות אתכם, הרייזר 570 הרבה יותר חזק ממה שהוא נראה, למרות הגודל שלו הוא מסוגל להתמודד עם תנאי שטח דיי מורכבים.
מנוע וביצועים
Polaris RZR Trail 570 אורז את כל מה שאתם צריכים ושום דבר אחר מיותר ליום שלם של נסיעה בשבילים צרים בשטח. הבאגי אר זד אר הוא חיה קטנה שהזרקות הדלק שלו הופכות אותו למתמודד קשוח מול תנאי השטח שרוב השבילים מציעים.
אל תצפו לתחושת נסיעה או ביצועים שווים ערך לדגמים גדולים יותר, לרייזר צמיגים בקוטר 25 אינץ׳ ומרחק מהאדמה של 10.5 אינץ׳ בסך הכל. לכן אם תדבקו בנסיעה שלשמה הוא נועד לא תהיו מאוכזבים.
התמודדות בשטח
במחיר של באגי ובנתונים שלו אל תצפו לפלאים בשטח. יחד עם זאת מערכת המתלים והבלמים הקדמיים והאחוריים בהחלט יעשו אתכם מרוצים.
בלמים
גם ברייזר 570 פולריס דאגו לדיסקים הידראוליים קדמיים ואחוריים עם קליפרים קדמיים כפולים.
נוחות ויעילות
הרייזר 570 משתדל מאוד לספק את מירב הנוחות והיעילות שניתן במסגרת המחיר שלו. אך כצפוי ההתאמות בסיסיות למדיי. המושבים שטוחים ולא נוחים כמו מושבי הספורט בדגמים המשודרגים והיקרים יותר. למרות זאת הם נחשבים שדרוג משמעותי לעומת מושבי הספסל שנמצאים בדגמי הטרקטור משא.
לוח הבקרה שומר על פשטות עם מסך LCD של 2 אינץ׳. למרות הכל החבילה המצומצמת מציגה לא מעט נתונים אודות הרחב כמו מד מהירות, מד טמפרטורה, נתוני הילוכים, אורות תזכורת לחגורת בטיחות ושקע מצת לטעינה. מאחור יש ארגז נשיאה צנוע בגודל 101x 50x 22 ס״מ.
גרירה ונשיאה
למרות צורתו הקטנה הרייזר 570 שמח לתת עבודה כשצריך. ארגז המטען מסוגל לשאת עד 136 ק״ג ובעל קיבולת גרירה של 680 ק״ג
אלקטרוניקה
המדדים המוצגים על לוח הבקרה ומסך ה LCD הם מירב האלקטרוניקה שתקבלו בכלי הקטן הזה.
מפרט טכני
נפח מנוע | 567 סמ"ק |
הספק מנוע | 45 כ״ס |
אורך | 107.5 אינץ' |
רוחב | 50 אינץ׳ |
גובה | 69 אינץ׳ |
מרחק מהקרקע | 10.5 אינץ׳ |
מיכל דלק | 7.25 גלון |
יכולת נשיאה | 136 ק״ג |
יכולת גרירה | 680 ק״ג |