הרייזר xp טורבו הוא הגרסה בעלת הביצועים המשופרים של XP 1000. הוא מביא איתו תוספת של 60 כ״ס נוספים. יחד עם בלמים גדולים ועוצמתיים יותר. עם 168 כ״ס אר זד אר XP Turbo משאיר אבק להרבה מכוניות קטנות, ובנוסף אין לו משקל רב שמכביד עליו.
דגמים נוספים
הרייזר טורבו xp הוא מציאה של ממש. במחיר יחסית נמוך שהוא דורש אתם מוותרים על תכונות שברוב דגמי הרייזרים היקרים יותר מגיעים כסטנדרט כמו פקודות נסיעה, מערכת ניווט, מערכת סאונד וכו׳. אך אם לא אכפת לכם מכל התוספות ואתם מחפשים מהירות וכוח מתפרץ זהו רכב מושלם עבורכם.
מנוע וביצועים
פולריס הצהירו כי המטרה שלהם הייתה לגרום למנוע לזמן את כל כוחות הסוס במהירות האפשרית, כך שלא נרגיש את ההשהייה עד שהרכב מתפרץ. ה XP Turbo מבוסס על פולריס 925 סמ״ק ProStar טורבו, עם 168 כ״ס ומומנט של 51 קילו.
כל זאת מועבר בעזרת תיבת ההילוכים הרציפה בעלת טווחים נמוכים וגבוהים.
המערכת מאפשרת מעבר מהיר ממצב נהיגה דו גלגלי למצב 4×4
התמודדות בשטח
בולמי הזעזועים של הרכב גורמים לפולריס לגאווה גדולה, הבאגי XP Turbo עובד איתם בצורה מדהימה. הוא מתמודד עם תנאי שטח מורכבים במהירות וברכות מירבית. כל זאת מבלי לגרום לכם להרגיש כאילו אתם נזרקים ללא שליטה. אותם בולמי זעזועים משמשים את מרבית הדגמים של פולריס, עד הדגמים היוקרתיים ביותר.
בלמים
עם כח גדול מגיעים מכשולים גדולים, גדולים בהרבה ממה שחשבתם. לכן פולריס שדרגה את מערך הבלמים של XP טורבו מלפנים ומאחור.
נוחות ויעילות
כשמדובר על נוחות, לא לזה נועד האר זד אר XP Turbo. היעילות ברכב מתמקדת בנהג, אך מתבססת על משטחי פלסטיק קשיח ברחבי הרכב. המושבים של הנהג והנוסעים מחוזקים מאוד. כסא הנהג מתכוונן קדימה ואחורה, כך גם חגורות הבטיחות הניתנים להתאמה רחבה עבור הנוסעים.
גרירה ונשיאה
קיבולת הנשיאה של הבאגי עומדת על 335 ק״ג, ארגז המטען יכול לשאת עד 136 ק״ג. בדיוק כמו ה XP 1000 גם ה XP Turbo אינו מיועד לגרירה.
אלקטרוניקה
קיימת רק רמת גימור אחת של רכב השטח XP טורבו, והוא אינו כולל פיקוד נסיעה או מערכת סטריאו. הסטנדרט הקיים הוא לוח סטנדרטי שעונים אנלוגיים ומסך LCD של 4 אינץ׳ המציג נתוני אחזקה ונסיעה חיוניים.
מפרט טכני
נפח מנוע | 925 סמ"ק |
הספק מנוע | 168 כ״ס |
אורך | 119 אינץ' |
רוחב | 64 אינץ׳ |
גובה | 73.75 אינץ׳ |
מרחק מהקרקע | 14 אינץ׳ |
מיכל דלק | 9.5 גלון |
קיבולת נשיאה | 136 ק״ג |