UForce 600

    להצעת מחיר והכוונה השאירו פרטים או התקשרו:
    077-996-7555


    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    טרקטור משא UFORCE 600 מלא בתוספות סטנדרטיות כמו הגה כוח חשמלי מתקדם, חזק וזריז, יכולת הנעה 4×4 וארגז מטען המופעל באמצעות גז ותוספות נוספות. בנוסף למפרט הסטנדרטי העשיר, ניתן לבצע התאמות ושדרוגים בהתאמה אישית בזכות קטלוג האביזרים המגוון של UFORCE.

    ה- UFORCE 600 EPS הוא מייצג את קפיצת המדרגה המשמעותית שנעשתה מבחינת עיצוב, ביצועים וארגונומיה. בטרקטור משא זה בוצעו עדכונים משמעותיים הכוללים בקרת ירידה אלקטרונית במורד גבעה ודיפרנציאל אחורי מגביל החלקה. סי אף מוטו UFORCE 600 EPS הוא בהחלט כלי עבודה חזק במיוחד והוא זמין בשלוש רמות גימור לבחירה.

    מחיר של סי אף מוטו UForce 600 EPS

    המחיר של סי אף מוטו UForce 600 ESP הוא 66,950 ש"ח. המחיר כולל מע"מ והוא לפי בדיקות שעשיתי בעת ביצוע המחקר. המחיר מתייחס לכלי חדש, במידה ואתם מחפשים טרקטורי משא 2 ניתן גם למצוא מחירים זולים יותר.

    בעיצוב חדשני ומרשים, עם גלגלי אלומיניום מרשימים ורמת צבע בגימור פרימיום מספקים טרקטור משא מעוצב וחדשני במיוחד. הרכב מגיע עם כננת אלקטרונית מובנת של עד 1,587 ק״ג ומגיע למהירות מקסימלית של 60 קמ״ש.

    מנוע, תיבת הילוכים וביצועים

    זהו טרקטור משא המכיל מנוע בנפח של 580 סמ״ק המספק מומנט מרשים במיוחד ללא מאמץ עם 41 כ״ס, בעל מצב נהיגה דו גלגלי ומצב שטח 4×4, תיבת הילוכים אלקטרונית בעלת בקרת הידרדרות אוטומטית ובלימת מנוע מלאה אשר מפחיתה בצורה משמעותית את בלאי הבלמים גם בתנאי שטח קשים ומאתגרים במיוחד.

    ה – UFORCE 600 EPS מגיעה מצבי נהיגה 2WD/4WD לבחירה, למנוע שני מצבי הנעה והוא מחובר לתיבת הילוכים CVTech עם בקרת ירידה אלקטרונית (בלימת מנוע).

    התמודדות בשטח

    טרקטור המשא של סי אף מוטו מגיע עם דיפרנציאל נעילה אחורי אוטומטי המונע החלקה ומאמץ של הרגל על דוושת הבלמים. בנוסף הרכב מספק הגנה מירבית לנוסעים בזכות כלוב הנוסעים המשופר, רשתות צד, חגורות בטיחות, מראות צד וחבילת אורות מלאה. משקלו הקל יחסית של הרכב והספק המנוע מאפשר כוח מרשים להתמודדות עם תנאי השטח ללא מאמץ רב. 

    הסי אף מוטו יו פורס 600 כולל שני מצבי נהיגה, מצב רגיל ומצב עבודה. כאשר מצב נהיגה רגיל הוא מצב ברירת המחדל,המכוון לנוחות ועידון הנסיעה. הגה הכוח יקבל סיוע רב והמתלים ישארו במצב נוח. בעוד שמצב עבודה מספק כוח מלא ותגובת מצערת חלקה יותר. בולמי זעזועים הניתנים לכוונון של 5 מצבים שונים, זרועות A כפולות ומערכת מתלים עצמאית בהחלט מאפשרים נסיעה נוחה ואיכותית בזמן עבודה.

    נוחות ותועלת

    שפע של מקום בתא המושבים, תצורת מושבים חדישה ומושב נהג הניתן לכוונון לנוחות מירבית, בנוסף הגה הניתן לכוונון והטייה כלפי מעלה ומטה. יכולת נשיאה בארגז המטען של עד 250 ק״ג וקיבולת גרירה מרשימה של עד 680 ק״ג. הפאנל הקדמי ברכב ניתן להטייה בזווית של 120 מעלות המאפשרות גישה נוחה לצורכי תחזוקה, בנוסף ארגז המטען נוטה בזווית של כ 50 מעלות ומאפשר גישה קלה למנוע הרכב.

    בלמים

    בקרת הירידה האלקטרונית מוציאה החוצה את החלק המורט עצבים בזמן ירידה מגבעה תלולה, בנוסף לכך בלימת המנוע מפחיתה משמעותית יצירת בלאי בבלמים. בנוסף, קיימים בלמי דיסק הידראוליים בכל ארבעת הגלגלים.

    אלקטרוניקה

    הרכב מגיע מצויד במערכת תאורה קדמית ואחורית, כננת אלקטרונית בעלת יכולת גרירה מרשימה והגה כוח המאפשר שליטה נוחה וקלה על נהיגת הרכב.

    מפרט טכני

    נפח מנוע580 סמ"ק
    הספק מנוע41 כוח סוס
    אורך111 אינץ'
    רוחב58 אינץ׳
    גובה77 אינץ׳
    מיכל דלק9 גלון
    קיבולת גרירה680 ק״ג
    קיבולת נשיאה250 ק״ג
    אלמוג קינן

    כותב המאמר: אלמוג קינן

    כחובב רכבים חשוב לי להביא את כל המידע על סוגי הדגמים השונים שישנם כיום בשוק. כמו כן הרבה מהרכבים באתר הם רכבי עבודה, ישנם הרבה סוגים של טרקטורי משא ורכבי שטח.

    דגמי טרקטור משא מומלצים